Thijs en Simone op wereldreis!

Big Adventure

Big Adventure

Het is een tijdje stil geweest rondom ons Reisblog, maar niet getreurd de komende 3 maanden hebben we genoeg te schrijven.
Dus voor al onze fans, Stay Tuned!!!! En heb je je nog niet aangemeld, meld je dan nu aan onder het kopje 'Blijf op de hoogte!' en je ontvangt een mailtje wanneer wij weer een spannende thriller of een echte roman hebben geschreven. Dus voor ieder zijn keus.

Vandaag gaat voor ons het volgende grote avontuur beginnen.
We hebben 7 fantastische maanden beleefd in Sydney, hard gewerkt en met heel veel plezier gewoond in ons appartementje; en al die leuke dingen die we samen meegemaakt hebben niet te vergeten!!
We gaan met ons nieuwe onderkomen, (lees rijdende 4 sterren hotelkamer) 9 weken door Australië touren.

In deze 9 weken gaan we verschillende gave dingen ondernemen: we gaan een 3 daagse 4x4 tour maken op Fraser Island waar we in tentjes zullen slapen, ons 'Expeditie Robinson' moment gaan we beleven met 'Castaway', en we verblijven 3 dagen op de Whitsundays en wagen een duikje in het Great Barrier Reef. Na een aantal weken langs de Oost - kust gereisd te hebben, zetten we koers naar Alice Springs ook wel Red Center genoemd. Vanuit daar rijden we naar het zuiden en gaan we tussen Adelaide en Melbourne de Great Ocean road rijden. Aan het einde van deze trip strijken we neer in de Blue Mountains en genieten we van de rust en de mooie natuur. Ontspannen en wel komen we weer terug in Sydney en 4 dagen later vliegen we door naar de Stars and Stripes jawel, USA!

We zijn er klaar voor!!

Nellie en Pieter Bots

ENJOY

oma Tilly,opa Jan.

nu één deel afgesloten in Sydney,en op weg naar het volgende avontuur.
wat je allemaal te wachten staat is fantastisch,wat zal het mooi zijn,geniet er van met volle teugen.
goede reis,we blijven jullie volgen.
groeten uit Valkenswaard.

Danique

Simone en Thijs! Echt super leuk al jullie verhalen! Succes en veel plezier met jullie roadtrip!! x

Sandra

Heeeel veel plezier en geniet er van!
De camper ziet er goed uit;)

Tot snel! Xxx

Gerard Vaes

Veel plezier met jullie trip in de camper. Geniet!

Elly en Jan

Lieve mensen , super al jullie plannen!
Via Roel en Jolein zijn we goed op de hoogte en leven , reizen mee.Geniet samen en .......wees voorzichtig....
Kus, Jan Elly.

mama van Thijs

Een big adventure is het zeker! Ook voor mij ;)
Maar geniet ervan! En let goed op elkaar, take care.
XXXXXXX