Thijs en Simone op wereldreis!

Appartement

Toch nog even snel een berichtje...

Wat was het een drukke periode!

Maar we zijn in ons appartementje, het bevalt super. Hier houden we het wel 5 maanden uit!! Het internet is hier erg traag daar wordt nog aangewerkt, foto's uploaden is dus nog even niet te doen. Wil je graag foto's bekijken verwijzen wij jullie door naar onze Facebook pagina's. Nodig ons uit en we worden vrienden, zo kun je de foto's bekijken (om een of andere reden doet de upload tool het daar wel).

Ons adres is:

unit 13 319 Crownstreet, Surry Hills, NSW 2010, Sydney Australia

***Happy New Year***

jose fransen

heey lief nichtje!!!! haha leuk berichtje zo aan het einde van het jaar. Wij lezen jullie verhalen echt met heel veel plezier. Geniet samen , en een heel goed jaar voor jullie!!! Groetjes vanuit Vlaardingen xxxxx

Henny Kronenberg

Thijs en Simone ook wij wensen jullie beide een heel
gelukkig nieuwjaar en alle goeds in 2012.

Wil en Henny.

Papa en de rest

Hoi Simone en Thijs,
Wij wensen jullie beide een gelukkig nieuwjaar en een spetterend 2012. Geniet van alles om je heen maar vooral van jullie beiden.

Groetjes Papa, Carolle, Fleur , Frauke, Janneke

Elly

Hoi lieve mensen,
Joepie een eigen huisje,super!!Vanmorgen met de Botsjes
en Roel koffie gedronken en een oliebol.
We wensen jullie een gelukkige tijd toe,
geniet samen,
groetjes,
Jan Elly.

es

Willy&Marjon

Hej buurtjes,

Wij moeten nog 6 uurtjes aftellen naar het nieuwe jaar maar bij jullie is het al zover. Een heel gelukkig nieuwjaar, en veel geluk en mooie avonturen voor 2012 !

Groetjes,
Wiily, Marjon, Joris, Miel en Pepper !!!

kimmie

Happy newyear :D Big huggies and kissies and loviess :D

leidie

Thijs en Simone
Proficiat met jullie appartement. Fijn dat het zo goed gaat.
En natuurlijk wens ik jullie alle goeds voor 2012.
Niet alleen gezondheid maar ook heel veel plezier in alles wat jullie gaan ondernemen.
Liefs Leidie

Fam. W. Pijls

Hoog tijd om even blijk te geven van onze waardering en onze allerbeste wensen voor jullie spannend avontuur.
De helft van de tijd is al achter de rug en als het zo goed voort blijft gaan plak er nog wat maanden aan vast.
Jullie hebben nu de kans.

mama van Thijs

X