Thijs en Simone op wereldreis!

Kerst vieren in hartje zomer: zon, zee, strand, BBQ!!

Wij willen graag iedereen bedanken die steeds een stukje achter laat op onze site erg leuk, blijf dit doen!

In tegenstelling waar we ons vorige berichtje mee eindigde is het de laatste dagen erg zonnig en begint op de langverwachte zomer te lijken.

Wij hopen dat jullie net zo'n fijne kerstdagen als ons hebben gehad. Wat was dit fantastisch. Vanaf kerstavond tot op heden is het voor het 1e super weer! Dus ging de BBQ op kerstavond aan en genoten we van de beste grootste lekkerste hamburgers ooit!! Op 1e kerstdag hebben we een fijne wandeling langs de kust gemaakt (coastal walk) even relaxen en ontspannen en geen zorgen over een appartement. 's Middags zijn we lekker Gingerbread Cookies gaan bakken eenmaal in de oven veranderen ze in Michelin mannetjes, wat moesten we lachen! Maar ze smaakte nog even lekker. Ons kerstdiner was heel veel vers fruit met pancakes en vanille ijs met chocolade saus als dessert, lekker eten op 'ons' balkonnetje.

2e kerstdag oftewel 'boxing day' staat in het teken van verschillende tradities en natuurlijk shoppen. Een van deze traditie is de cricket game tussen Australie-India live vanaf 10.30am te volgen op tv. En de andere traditie is de Sydney to Hobart yacht race. 's Middags vertrekken honderden verschillende zeilboten vanuit de haven in Sydney deze moeten aankomen voor NYE om daar dan uiteindelijk met zijn allen oud/nieuw te vieren. Ook hier is veel aandacht voor op tv.

Voor ons zat de kerst er al weer op er moest weer gewerkt worden en opnieuw zoeken naar een appartement. Dit viel opnieuw tegen, we bekeken nog verschillende appartementen maar helaas het was weer niks. Onze deadline 28 dec komt steeds dichterbij, en ondertussen gingen alle scenario's open. We dachten eventueel een camper te huren indien we niks meer zouden horen van onze laatste optie een appartement in Bronte.

Vandaag 27dec begon de dag met een appartement bekijken die we gisteren nog gevonden hadden, helaas niks. We werden nog meer chagrijnig op alles en iedereen. We besloten om ons te laten informeren om dan toch maar een camper te huren, in de tijd dat diegene aan het bellen was zaten wij te zoeken op internet. In die korte periode hadden we nog 2 appartementen weten te vinden en we konden meteen komen kijken. Dus de camper nog maar even niet... We gaan kijken naar het appartement eenmaal binnen kijken we elkaar aan en beginnen te stralen. We weten genoeg zonder woorden is het duidelijk! EINDELIJK zucht... We vinden dan toch ons appartementje!!! Het leek wel of het om een of andere miljoenen transfer ging net zoals bij het voetballen. het laatste moment toeslaan!!

As donderdag gaan we er in, na een hele fijne tijd aan zee met dank aan Mark en Angela.

Wij wensen jullie een goed oud en nieuw!

Tot volgend jaar,
Simone & Thijs
Happy New Year

Laughing

mama van Thijs

Wij zijn zo blij voor jullie! Zo zie je maar weer dat alles goed komt..
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
mama en Robert

abigail

Yippieeeeeeeeeeeeee!!!!

Een appartementje!!! Eindelijk wat rust na al dat gestress (qua huisvesting dan, want voor de rest "no worries" ;0) )
Maak er jullie thuis van en we wensen jullie alvast een uiteinde om nooit te vergeten... Geniet van de nieuwjaarsduik, hahahahaha!!!!!!!

Hans & linda

Hoi thijs & simone, wij zijn in Perth en vliegen 2 januari na 10 weken Aus, weer terug. Herkennen jullie fotoos, je kunt ze zien op beboatrunning.reismee.nl. Wij wensen jullie goede jaarwisseling en good luck in Australie!!

Mark & Angela

Hoi thijs & Simone,

Goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in ons appartement, gefeliciteerd met jullie eigen plekkie in Sydney. Bedankt voor de heerlijke cupcakes die jullie voor ons hebben gebakken, was leuk thuis komen vandaag, bedankt!
Tot snel

Francien van Gompel

Hallo Simone en Thijs
Fijn dat je nu de stress om een appartementje achter je kunt laten en kunt gaan genieten. Succes daar aan de onderkant van de aardbol.
Groetjes van de Gompies uit Bergeijk